Güvenli, Modern Genç, dinamik, tutkulu, heyecanlı ekibimiz ve deneyimli yöneticilerimiz ile markanıza fark katacak işler için buradayız.
Face To Face The Eventsetter, 2005’ten bu yana Ulusal & Uluslararası markalarla iş birliği yapan, başarılı projelere imza atmış, deneyimsel pazarlama odaklı çalışan ve kendini sürekli geliştiren bir etkinlik ajansıdır.
Yaptığımız işler arasında festival, toplantı organizasyonu, açılışlar, lansman etkinlikleri, road showlar, alışveriş merkezi etkinlikleri, off/on trade kanallar ile hedef kitleye yönelik her türlü etkinlik yer almaktadır.
Daha önce duyulmamış ve denenmemiş olanı tasarlayan, uygulamaya geçirip yöneten, müşteri ve tüketici memnuniyetini asla göz ardı etmeyen bir ekibiz. Trendleri ve teknolojiyi yakından takip eder, müşterinin beklentilerini anlar, sektörün ihtiyaçlarını iyi analiz eder ve projelerimizi bu bilgilerin ışığında uygulamaya koyarız.
Genç, dinamik, tutkulu, heyecanlı ekibimiz ve deneyimli yöneticilerimiz ile markanıza fark katacak işler için buradayız.
Road Showlar
Açılışlar
Ödül Törenleri Toplantılar
Stand Tasarım ve Prodüksiyon
Görsel Tasarım ve Prodüksiyon
Lansman Etkinlikleri
Alışveriş Merkezi Etkinlikleri
Off Trade Kanallara Yönelik Etkinlikler
On Trade Kanallara Yönelik Eklentiler
Özel Ürün Etkinlikleri
Rahmi M. Koç Müzesi, Yapı Kredi ve Organik Group sponsorluğu ile 2019 yılını yeni bir sergiyle karşıladı. Pek çok ülkede eserlerini sergilemiş İtalyan fotoğrafçı ve heykeltıraş Stefano Benazzo’nun fotoğraflarından oluşan ‘Bellek Görevi: Gemi Enkazları’ sergisinin açılışını Rahmi Koç Müzesi’nde gerçekleştirdik.
“Her şey bir imza ile başlar…” mottosuyla yola çıktığımız 4. Gayrimenkul Ödülleri’ni ‘bakış açısı’ konseptiyle gerçekleştirdik. Hilton Bomonti Otel’de düzenlediğimiz geceye gayrimenkul sektörünün ve iş dünyasının önde gelen isimleri katıldı ve sektöre imzalarını atan projeler ödüllendirildi.
SEZON KAMPI-KICK OFF
ADIDAS yeni sezon kreasyonumuz için bayilerimizle buluşmadan önce Merkez Ofis çalışanlarımıza özel bir “kick off” etkinliği gerçekleştirdik. Bu etkinlik için Gökhan Töre ile davetiye niteliğinde bir video çekimi yaptık. Etkinlikten bir hafta önce Merkez ofis çalışanlarımız, masalarında QR kod bulunan bir davetiye ile karşılaştılar. QR kodu telefonlarına okutarak Gökhan Töre’nin onları sezon açılışı etkinliğine davet ettiği videoyu izlediler. Etkinlik günü misafirlerimiz, “Sezon Kampı” ismini taşıyan mugları ile baristalarımızın hazırladığı kahvelerini alarak, sabah atıştırmalıkları eşliğinde günü ve konsepti anlatan toplantıya katıldılar, toplantıdan sonra mankenler eşliğinde hazırlanan kreasyonu izlediler. Etkinlik biterken küçük bir çekiliş gerçekleştirdik ve misafirlerimizi spa, sinema bileti, iki kişilik akşam yemeği ve yoga gibi hediyelerle uğurladık.
SEZON KAMPI SS-2018
ADIDAS yeni sezon kreasyonumuz için bayilerimizle gerçekleştireceğimiz toplantıya özel, Vodafone Park’ta bir toplantı etkinliği gerçekleştirdik. Misafirlerimizi stadın girişine konumlandırdığımız bankoda küçük bir hediyeyle karşıladık. Sonrasında misafirlerimiz stadyumdaki alana giriş yaparak lezzetli atıştırmalıklar eşliğinde toplantıya katıldılar. Toplantı biterken KAHOOT uygulamasını indiren misafirlerimiz, MC eşliğinde bir bilgi yarışmasına katıldılar ve Juventus maç biletleri kazandılar. Toplantı sonrasında Vodafone Park tribününü keşfeden misafirlerimiz, saha içi kayan led ekranlarda isimlerini görerek hoş bir sürprizle karşılaştılar ve birçok fotoğraf çekerek bu güzel anı ölümsüzleştirdiler.
“Her şey bir imza ile başlar…” mottosuyla yola çıktığımız 3. Gayrimenkul Ödülleri’ni yaşamın ve mimarlığın başladığı yer olan ‘megaron’ konseptiyle gerçekleştirdik. Gayrimenkul ve iş dünyasının önde gelen isimlerinin katıldığı ödül töreninde bu yıl da sektöre imzalarını atan projeler ödüllendirildi.
“Her şey bir imza ile başlar…” mottosuyla yola çıktığımız Gayrimenkul Ödülleri 2014 yılından bu yana gerçekleştirilmekte. Ödül töreninde gayrimenkul sektörünün ve iş dünyasının önde gelen isimlerinin katıldığı, Türkiye’de bu sektöre değer katan ve ödül kazanan projelerin takdim edildiği bu organizasyon ile gayrimenkul sektöründe bir ilke imza attık.
26.Kristal Elma Festivali’nde Kanal D ruhunu ve yeni yayın dönemi dizilerini yansıtan kurgular ile Kanal D programlarını en akılda kalıcı ve keyifli şekilde festival katılımcıları ile buluşturduk. Alan içerisinde yarattığımız Kanal D dünyasında yeni dönem oyuncularının cut-outlarını ve selfie bannerlarını kullandık. Katılımcılar selfie çubuklarıyla gün boyu fotoğraflar çektiler. En yüksek katılımlı saha etkinliği olarak sosyal mecrada da büyük yankı uyandırdık ve Kanal D Kristal Elma Festivali’nin en göz alıcı standı olduk.
25. Kristal Elma Yaratıcılık Festivali’nde Hürriyet marka etkinlik alanı içinde, Hürriyet dünyasını yansıtacak, “Hürriyet sizin bulunduğunuz her yere haberi taşır.” mottosuyla, hem teknolojik uygulamalarının tanıtıldığı, hem de ziyaretçilerin iyi vakit geçirecekleri, fark yaratan ve dikkat çeken bir etkinlik tasarladık. Hürriyet’e ait tüm teknolojik ürünlerin kullanıldığı, ziyaretçilerin eski gazete haberlerine kendi manşetlerini atabildikleri ve bu haberleri Facebook üzerinden paylaşabildikleri “Bence manşet” kiosku oluşturduk.
Bunun yanı sıra, Hürriyet tablet uygulamasını kullanan herkese kendi doğum günü Hürriyet’ini de armağan ettik. Söyleşili, etkili, eğlenceli, herkese hitap eden ve çok ziyaret edilen bu alan ile festivalin en canlı standlarından biri olduk.
23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı için Fenerbahçe Spor Kulübü ile Lefter Küçükandonyadis tesislerinde 23 Nisan Şenlikleri gerçekleştirdik. Burada heykel, ahşap boyama, hamur, yüz boyama, müzik, maske, uçurtma ve sihirbazlık atölyeleri; atlıkarınca, trampet gibi oyun alanları, animatörler ve dans gösterilerimizle çocuklara hem öğrenip hem de güzel vakit geçirecekleri bir şenlik tasarladık.
25. Kristal Elma Festivali’nde Kanal D’nin yeni yayın dönemi dizileri için farklı ve eğlenceli kurgular hazırladık. Reşat Nuri Güntekin’in Çalıkuşu adlı romanından uyarlanan dizi için festival alanında dizi görselindeki salıncağı kurduk. İntikam dizisinin başrol oyuncusu Beren Saat’in 3 boyutlu cut-out’unu yaptık ve katılımcılarımız fotoğraf çekerek sosyal medyada paylaşım gerçekleştirdiler. Kayıp ve Aşk dizileri için tasarladığımız alanda katılımcıların fotoğraflarını çekerek dizi afişine yerleştirdik. Fetih dizisinin taht ve kostümlerini festivale taşıdık, dizi karakterlerine bürünen katılımcılarımızın fotoğraflarını alanda anında basarak poster olarak hediye ettik. Etkinlik sonunda tüm katılımcılarımız için günün yorgunluğunu attıkları ve güzel vakit geçirdikleri bir kokteyl gerçekleştirdik.
Festival alanımızda Nestle markalarına ait çeşitli standlar kurduk. “Deneyim’’ üzerine kurgulanan akışta çocuklar için Nesquik maskotuyla oyun oynayabilecekleri platformlar, yetişkinler için sabahları Nesfit’le pilates ve kahvesini içenler için fal baktırma gibi birçok farklı ve interaktif etkinlik tasarladık. Festivalin en ilgi gören etkinliği ise katılımcıların kendilerini star gibi hissettikleri ve çok eğlendikleri gezici düet-karaoke minibüsümüzdü.
Katılımcıların minibüsün içinde yaptıkları düet-karaoke kayıtlarını Facebook üzerinden yayınlayarak oylamaya sunduk. Dereceye giren yarışmacılar çeşitli hediyeler kazandı. Gecenin sonunda Ozan Doğulu performansı ve özel dans showlarıyla izleyicilere unutulmaz bir gece yaşattık.
2013’de başladığımız ve bugün de etkinliklerine devam eden Anason Orkestrası, düzenli olarak farklı şehir ve mekânlarda müzik, eğlence ve muhabbetin masalarımızdan eksik olmaması için eski 45’likler ve film müziklerinden oluşan repertuarlarıyla dinleyicileri ile buluşuyor.
Etkinliğimizin Migros kanadında standımıza gelen ziyaretçiler Moodometer sayesinde modlarını ölçtüler ve Magnum Pink&Black çeşitlerinden birini kazandılar. Standımızda mod ölçümü yapan katılımcılarımız modlarını gösteren fotoğraflarını Facebook üzerinden Magnum Pink&Black sayfalarında paylaştılar. Magnum 6’lı Mini Pink&Black alan tüketicilerimizden şanslı olanlar ise Porsche ile Sürüş Keyfi’ne katılma şansı kazandılar.
Kendilerine bu deneyimi yaşayabilmeleri için etkinlik detaylarını anlatan özel bir davetiye verildi. Etkinlik günü geldiğinde ise Magnum Pink&Black Porsche ile Bebek Sahil ve Caddebostan’da yapılan sürüş keyfini doyasıya yaşadılar.
Üniversite şenliklerini ziyaret ederek boks ringi şeklinde kurduğumuz alanda “Patlat Bi’Crunch” iletişimini destekleyen “Patlat Bi’Yastık” aktivitesini gerçekleştirdik. İçi pirinç patlağını andıran malzeme ile dolu yastıklarımız gruplar tarafından patlatıldı ve ortaya çok eğlenceli görüntüler çıktı. Yarışmanın kazananları da çeşitli hediyeler kazanarak unutulmaz anılar ile alandan ayrıldı.
Sütaş Süzme Peynir için gerçekleştirdiğimiz bu saha etkinliğinde şehrin önemli cadde, meydan ve alışveriş merkezlerinde kurulu standlarımızdaki kahvaltı masası ve şemsiyelerle çevrili tadım alanımız tüketicilerin oldukça dikkatini çekti. Aktiviteyi gün boyunca yöneten profesyonel sunucularımız eşliğinde yarışmalar düzenlendi ve katılımcılar birçok farklı hediye kazandılar.